درباره ما


دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی فیروزکوه
پروفایل مدیر : علی فیروزی
ایمیل مدیر وبلاگ
 
آخرین مطالب
نوشته شده در  مقالات، ترجمه انگلیسی، بازاریابی، مدیریت

دوستان و همراهان عزیز سلام

خیلی وقته که مطلب جدیدی نذاشتم .به هر حال پوزش میخوام

قبل از هرچیز از همه عزیزانی که با پیامهای گرمشون باعث تشویق بیشتر من برای ادامه کار این وبلاگ میشن ممنونم.

یکی از مشکلاتی که خیلی از دوستان باهاش مواجه هستن تکالیفی هست که اساتید با عنوان مقاله و ترجمه مقاله به دانشجوها میدن.این ترجمه ها معمولا هزینه گزافی رو به دانشجو تحمیل میکنه.به شخصه کمتر دانشجویی رو دیدم که خودش وقت و تمایل به ترجمه یه مقاله داشته باشه.معمولا در این موارد دلالهایی وجود دارن که مقاله و ترجمه اون رو میفروشن.حتما برای همه ما حداقل یه بار سروکله زدن و مشتری شدن با این دلالها اتفاق افتاده.

بعید میدونم کسی بیشتر از یکبار از مقاله ای که خریده استفاده کرده باشه.حالا چرا یه کار ماندگار و خداپسندانه نکنیم و این مقالات رو به اشتراک نذاریم تا همه بتونن رایگان ازشون استفاده کنن.

قطعا همه ما به پول علاقه مندیم اما همه چیز که پول نمیشه.

امروز خودم چندتا مقاله و ترجمش رو براتون اینجا میذارم تا بتونید ازش استفاده کنید.

هرکسی هم که تمایل داشت در این طرح خدا و دانشجو پسندانه شرکت کنه میتونه اصل و ترجمه مقاله رو برام به آدرس ali.firoozi.s@gmail.com ارسال کنه تا با نام خودش روی وبلاگ بزارم.

منتظر نظر ها ،انتقادهاو هرچیزی که به نظرتون در بهبود کار وبلاگ میتونه موثر باشه هستم.

دانلود اصل مقاله بدست آوردن رضایت مشتری در  هنگام آشفتگی(PDF)

دانلود ترجمه مقاله بالا (PDF)

دانلود ترجمه مقاله بالا (word)




۱۳٩٢/۱/۳۱

رنک الکسا

جزوات آزمون کارشناسی ارشد مدیریت